1398-10-08 17:44
1497
0
66833
سلیماندوست در میزگرد گونه شناسی فتنه؛

فتنه تبار مشترک اما گونه های متفاوت دارد/ در ماجرای بنزین رهبری اجازه مدیریت را به صحنه گردانان فتنه نداد

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: فتنه با تبار و هدف واحد و گونه ای متفاوت وارد می شود ، از این رو باید گونه های فتنه را بشناسیم تا هر کجا به آن برخورد کردیم بتوانیم مقابله کنیم.

به گزارش گلستان ما، علی سلیماندوست در میزگرد بررسی ابعاد و گونه شناسی فتنه که عصر امروز یکشنبه هشتم دیماه در محل این پایگاه خبری برگزار شد  اظهار کرد: هر فتنه ابعاد، تبار، گونه و اهداف مشخص  دارد ، تبار فتنه ها همه شبیه هم.هستند  و درواقع برداشتن خیر ازسر راه مردم و گذاشتن شر پیش روی انها است.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: صهیونیست در راس و کانون فتنه ها قرار دارد چرا که انقلاب اسلامی در عصر بی خدایی ناگهان بوجود امد که با اهداف صهیونیست و دشمنان انقلاب در تعارض بود

وی افزود:  کشف حجاب در زمان رضاخان ، متحدالشکل شدن لباسها، برگزاری جشنهای 2500ساله، تشکیل جبهه خلق و منافقین همه گونه هایی از فتنه بودند که می خواستند روح اسلامگرایی را در بین مردم از بین ببرند.

فتنه خزنده سهمگین تر از فتنه خشن است

سلیماندوست بیان کرد:  گونه های فتنه گاهی خزنده و.گاهی خشن است که ممکن است حرکتهای خزنده به چشم افراد کمتر و بی خطر تر بیاید که باید گفت  اتفاقا حرکتهای خزنده مخربتر است.

وی ادامه داد:گونه های فتنه بعد از انقلاب هم  بسیار زیاد بودکه از جمله آن میتوان به نحوه سرکار امدن مهندس بازرگان در اوایل اتقلاب تا عزل بنی صدر، شریعتمداری و منتظری اشاره کرد که همه آنها را انقلاب پشت سر گذاشت.

این تحلیلگر سیاسی گفت :بعد از انقلاب و امام جریانات مختلف سیاسی که برسر کار آمدند هر کدام به فتنه های زیادی دست زدند.

وی با اشاره به فتنه بنزین در آبان گذشته گفت:بنزین یک بهانه برای اعتبار زدایی از انقلاب  بود که به سر منزل مقصود نرسد.

وی گفت:هدف انقلاب اسلامی همانطور که امام.فرمودند صرفا تشکیل جمهوری اسلامی نیست بلکه هدف زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت است.

سلیماندوست ادامه داد: اینکه کسانی شعار نه عزه نه لبنان سر میدهند در واقع مقابله با همان هدف زمینه سازی حضرت حجت است.

رهبری در ماجرای بنزین اجازه مدیریت را به صحنه گردانان فتنه نداد

وی افزود: گونه های فتنه های دشمن متفاوت و مانند ماری است که از یک سوراخ دوبار وارد نمی شود

کارشناس مسائل سیاسی  بیان کرد: فتنه با تبار و هدف واحد و گونه ای متفاوت وارد می شود ، از اینرو باید گونه های فتنه را بشناسیم تا هر کجا به آن برخورد کردیم  بتوانیم مقابله کنیم.

وی افزود: اینکه در ماجرای بنزین رهبری از تصمیم دولت حمایت کرد در واقع دفاع صرفا از دولت نبود و این موضوع ایشان دفاع ار ساختار نظام بود که اجازه مدیریت فتنه رابه صحنه گردان فتنه  ندادند.

معتقدم در زمان حیات رهبری ظهور را درک میکنیم

وی گفت:فتنه های بعدی بیشتر از جنس فکری و اعتقادی است و اینکه رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم 8 روز در آنجا میمانند و بیشترین دیدار را با حوزویان دارند بیانگر جنس فتنه هایفکری و اعتقادی بعدی است.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم مردم با رهبری مفام.معظم رهبری ظهور را درک میکنند. که تنها شرط آن اطاعت از فرامین رهبری است.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.